De samenwerking met AB-InBev loopt reeds meer dan 10 jaar en heeft verschillende succesvolle projecten opgeleverd. Er wordt altijd gekozen om de merkomgevingen en merkproducten op een hoogwaardige manier te ontwikkelen en te produceren. Dat is exact waar Pars Pro Toto zich helemaal in kan vinden.

 

Stella Artois Brewery Visit

STELLA ARTOIS VISIT

AB Inbev heeft een totaal vernieuwd multimediaal bezoekersparcours in de brouwerij van Stella Artois in Leuven.
Het resultaat gaat ruim boven de oorspronkelijke verwachtingen en is een enorm professionele vooruitgang op het vlak van inhoud, sfeer, interieur en algemene merkbeleving. Stella Artois is nu de trotse eigenaar van een zeer uitgebreid en hedendaags brouwerijbezoek met internationale allures. Bezoekers worden op een wel doordachte manier ondergedompeld in de wereld van het bier brouwen. Ze verlaten het bedrijf als fan van Stella Artois.

Maison Leffe

Zoals het hoort is Maison Leffe een echt multisensoriëel ervaringscentrum geworden. Het beschikt bovendien over geïntegreerde 'social media' toepassingen. Op deze manier zal het merkeffect ook online versterkt worden. Het bezoekerscentrum is gelegen te Dinant, de bakermat van Leffe.
Pars Pro Toto tekende voor het volledige verhaal: vertaling merkwaarden en –strategie, inhoudelijk en vormelijk concept, het volledige ontwerp tot en met de realisatie.

Wat kunnen wij voor u doen?