Brand design

Pars Pro Toto - Brand experience Showreel

Pars Pro Toto geeft vorm aan je merk DNA. De visuele identiteit van je merk is veel meer dan het juiste logo. Je producten, diensten, communicatietools, showrooms, events... : het moeten allemaal gedifferentieerde, duurzame en activerende merkbelevingen zijn.

Een lange termijn relatie.

We vertalen je merkeigenschappen naar betekenisvolle ervaringen. Op deze manier kunnen we de emotionele band tussen je merk en je volgers verrijken en verdiepen. We verhogen de loyaliteit van je klanten én hun bereidheid om in dialoog te gaan met je merk; een aspect van grote waarde in een relatie op een langere termijn.

Alles begint bij een sterk merk.

Wil je een nieuw merk bouwen of is het tijd voor een rebranding van je bestaande merk? Pars Pro Toto zorgt voor de merkuitstraling die perfect beantwoordt aan je merk DNA, de taal spreekt van je doelgroep en zich onderscheidt van die van je concurrenten.

Goed begonnen is half gewonnen.

Onze kracht zit onder andere in onze grondige en uitgebreide aanpak. De betrokkenheid begint reeds in de strategische projectdefinitie en we blijven onze klanten helpen door de hele ontwerp- en uitwerkingsfase tot aan de implementatie.

Als we iets doen, doen we het goed!

We combineren een hoge dosis creativiteit met diepgaand consumenteninzicht. Daarnaast kan je rekenen op onze succesvolle projectmanagementervaring, met een breed scala van ervaren leveranciers. Vanwege de intensiteit van onze samenwerking beschouwen we hen als echte partners. Zij zijn trouw aan dezelfde hoge kwaliteitsnormen en klantgerichte aanpak waar Pars Pro Toto voor staat.

Service design

Uit recent onderzoek blijkt dat 80% van de bedrijven geloven dat ze een 'superieure klantenervaring’ achterlieten bij hun klanten. Toen de klanten werden bevraagd, gaf slechts 8% hun gelijk.

Product design

De toenemende concurrentiedruk dwingt bedrijven meer te innoveren, beter te communiceren met hun doelgroep en scherper hun eigen plaats in de markt te definiëren.
Hoe zorgt u voor een betere merkbeleving?