Pars Pro Toto stond mee aan de wieg van het Dorsoo-bed in het jaar 2000. Dorsoo was toen nog een start-up met een briljant idee. Ondertussen groeide het merk uit tot een slaapretailer met 14 showrooms en 20.000 tevreden slapers. We zijn nog steeds nauw betrokken bij zowel de productinnovaties als verbeteringen op brandingsniveau.

 

De slaaprevolutie van Dorsoo

Het beste bed tegen rugpijn vind je bij Dorsoo. Dankzij de meebewegende lattenbodem en de speciaal daarvoor ontwikkelde matras, past dit dynamische bed zich continu aan de houding van de slaper aan. Een bed dat je lichaam volgt i.p.v. omgekeerd. Een revolutie in de slaapwereld.

Dorsoo Active+

Heldere communicatie

Aan de hand van een Customer Journey analyse en een kwalitatief consumentenonderzoek werden de sterke en zwakke punten van de merkcommunicatie in kaart gebracht.

Met de conclusies daaruit hebben we nieuw audiovisueel materiaal gecreëerd. De sterkste USP, die voordien technisch en complex leek, wordt nu op een eenvoudige en heldere manier gecommuniceerd.

Wat kunnen wij voor u doen?