Voor Hoppop heeft Pars Pro Toto de term full service uit onze baseline volledig kunnen waarmaken. Naast het ontwerp van alle producten, stonden wij ook in voor de volledige merkontwikkeling.
Naamcreatie, logo-ontwerp, vormgeving van catalogi, website, verpakkingen en beursstand.
Hoppop is het babyproductengamma dat je als ouder ook echt mooi kan vinden.

Hoppop CARE

Het eerste Hoppop-product - een babytas die omvormt tot zitverhoger - werd door pers en publiek warm onthaald. Op 6 maanden tijd werd een volledige collectie babyproducten ontwikkeld; inclusief verpakking, catalogus en beursstand.
De collectie groeide op een paar jaar tijd uit tot een volwassen merk met 4 productgroepen: Care, Play, Travel en Food. Alle producten en brand tools van A tot Z ontworpen en ontwikkeld door Pars Pro Toto.
Dankzij de merk status, een succesvol product portfolio, en enkele design awards, kon deze startup na enkele jaren zijn bedrijf verkopen aan Dorel Europe (een multinational voor babyproducten zoals Maxi-Cosi, Bébécomfort etc...)

Onder het Hoppop merk ontwierpen we ook speelgoed. 
Motta en Otto zijn twee vertalingen van evergreens in de speelgoedwereld. 
Pipla is een set van EVA puzzelvormen die o.a. tegen de badwand kunnen gebruikt worden. Eenvoud en oneindige puzzelcombinaties zorgen voor veel (puzzel)plezier. 
De 3 in elkaar passende potjes van Triplo zorgen voor uren 'gietplezier' in bad. 
Vertrekkende vanuit een eenvoudige vormgeving hebben we gezorgd voor een unieke kostenefficiënte oplossing die perfect voldoet aan alle normeringen.

Wat kunnen wij voor u doen?