Vandersanden Group is een baksteenfabrikant die de afgelopen jaren stevig gegroeid is door innovatieve productontwikkeling, uitbreiding van het klantenportfolio en gerichte bedrijfsovernames. We schrijven al meerdere jaren mee aan hun verhaal door de ontwikkeling van een coherente merkaanwezigheid en vormgeving van allerlei communicatietools. 

Vandersanden Brick Solutions - production process

Sinds de creatie van de nieuwe merkidentiteit, ontwierp Pars Pro Toto de belangrijkste communicatietools voor de Vandersanden Group en de 6 productmerken van het bedrijf: commerciële en technische brochures, inspiratie- en informatietools voor professionals, product en sample verpakkingen, website, B2B en B2C advertenties, beursstanden etc...

Elk merk heeft zijn eigen merkidentiteit, maar de 'Vandersanden Group' blijft ook steeds visueel overkoepelend.

De campagnes van de afgelopen jaren zijn gericht naar verschillende doelgroepen (intern en extern), via verschillende media en in gedifferentieerde merkuitingen.
De ontwikkelde beeldtaal omvat fotografische en video stijlrichtlijnen. Analoge en digitale toepassingen werden ook door Pars Pro Toto aangestuurd en uitgewerkt. Het totale plaatje dus.

VDS - a sustainable company

Wat kunnen wij voor u doen?